Thursday 13 June 2013

AKU,DIA,DAN V-LOG EPISOD 1 BAB 1



                              AKU,DIA,DAN V-LOG




EPESOD 1
BABAK 1:DI HOTEL
MASA:PETANG
SITUASI:Aman dan Azlee akan ada  shooting .Hari ini hari pertama mereka disitu..mereka akan shooting  filem yang bertajuk  “Kau Yang Aku Sayang.Aman seperti biasa akan menghabis kan waktu lapangnya dengan melayan v-log miliknya.video,video dan video..itu sudah menjadi kebiasaan baginya..dia seperti sudah ketagih dengan laman social itu…

AZLEE:Aman,kau ni tak habis-habis dengan V-Log kau ni..tak ada kerja lain kah..??aku lapar lah…kau  lapar  tak..??

AMAN:Hish kau ni palastine…asal Nampak aku je,,mesti kau rasa lapar..aku tahu la aku ni handsome and cute…tak payah la sampai macam tu
AZLEE:Amboi..engkau..mentang-mentang la aku ni gelap sikit..palastine kau gelarkan aku..oooo..ni kira nak gabung nama la ni..nama kau Aman..nama aku Palastine…macam tu…iee..kau ni memang tak nak hidup lama..dah puas kah hidup..??kalau dah puas hidup..mari sini aku tolong kau….(menolak badan Aman)

AMAN:Wei..sakit lah..(menolak Azlee untuk melepaskan dirinya)kau ni dah kenapa..??sihat ke tidak..??sakit la wei..

AZLEE:Tula…kuat  perasan lagi…hah..kan dah kena…huh…dah lah..aku nak keluar sekejap..lapar la..esok kita berangkat pukul berapa..??

AMAN:Hish kau ni..tak habis..esok…pukul 9.00 pagi..aku tak ingat la tempat tu dekat mana…jap aku google..(mengeluarkan Ipadnya untuk melihat google map)ha….jumpa  pun…kita kan ke kolej ikip dan kampong pandan 1 kuantan Pahang..hmm..tak sabar  la..…

AZLEE:Seronok sebab dapat jumpa makwe kau la tu kan..??
 
AMAN:Makwe..??apa kau cakap ni..aku mana ada makwe…aku kan single lagi…tak mungkin ada makwe…kau ni merepek la Lee..

AZLEE:Kau ingat tak masa Jom Heboh Tahun lepas..ada budak  perempuan yang duet dengan kau tu…yang nyanyi lagu maha karya cinta tu…ingat tak…

AMAN:Yang kau pergi melutut dekat dia tu kah..??

AZLEE:Yup…yang tu la..ingat tak..??

AMAN:Ingat  la..kenapa..??

AZLEE:Dia duduk dekat kampong pandan 1 tu…

AMAN:Yeke..??

AZLEE:Yela…seronok la tu..selama hamper setahun berpisah..tup tup boleh jumpa balik..macam ada jodoh je…haha..

AMAN:Kau ni Lee..kalau ada pun apa salahnya…haha…

2 comments:

  1. wow...ini rekaan sendiri ke..??bagus la awak ni...saya sokong...teruskan perjuangan....:)

    ReplyDelete
  2. ye sy...rekaan sy sendiri yew...thank

    ReplyDelete